Contact of vragen?
Klant Contact Centrum bij Beweging 3.0
Het Klant Contact Centrum is er voor al uw vragen en (spoed)opnames
Tel. 033 469 20 20
Klantcontactcentrum@beweging3.nl
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur.
Een bezoek inplannen voor een rondleiding op een van onze locaties?
Wilt u een afspraak maken voor een rondleiding op een van onze locaties?
Neemt u dan contact op met ons Klant Contact Centrum: Tel. 033 469 20 20
Vragen over vergoedingen van zorg en behandeling?
Lees hier meer informatie over vergoedingen.
Bezoek- en postadres
Bezoek: Computerweg 6, 3821 AB Amersfoort, 033 – 469 25 56 (receptie)
Post: Postbus 1599, 3800 BN Amersfoort.
Factuuradres
Beweging 3.0 Stichting Welzin (InDeBuurt en Plusbus)
Crediteuren Crediteuren
Computerweg 6 Drentsestraat 14
Postbus 1599 Postbus 1599
3800 BN Amersfoort 3800 BN Amersfoort
Uw facturen kunt u in PDF of XML mailen aan: facturen@beweging3.nl. Let op: uw factuur moet voorzien zijn van een kostenplaats. Uw opdrachtgever is verplicht deze aan u op te geven. Zonder juiste kostenplaats kan Beweging 3.0 uw factuur niet verwerken.
Uw vragen kunt u mailen aan: crediteuren@beweging3.nl
Beweging 3.0 gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens in het kader van de Algemene Verordening Persoonsgegevens.
Compliment, suggestie of klacht?
Bij Beweging 3.0 proberen wij met onze zorg of dienstverlening zo goed mogelijk aan te sluiten bij uw wensen. Bent u tevreden? Dan horen we dat natuurlijk graag. We willen het ook graag weten als wij onze zorg en dienstverlening kunnen verbeteren. De snelste manier om uw wensen kenbaar te maken is door in gesprek te gaan met onze medewerkers zodat u samen kunt zoeken naar een oplossing. We willen geen signalen missen en vinden het fijn als u met ons meedenkt. Daardoor kunnen we onze kwaliteit verder verbeteren. Daarnaast kunt u uw ervaringen delen via Zorgkaart Nederland.
Leidt het gesprek met medewerkers niet tot een oplossing of wilt u uw ervaring bespreken met iemand die niet direct betrokken is? Onze onafhankelijke klachtenbemiddelaar biedt een luisterend oor en bemiddelt bij het vinden van een passende oplossing waar alle betrokkenen mee verder kunnen. Daarbij doet de bemiddelaar geen uitspraak over wie gelijk heeft. De klachtenbemiddelaar is niet in dienst van Beweging 3.0 en behandelt uw klacht vertrouwelijk. De klachtenbemiddelaar rapporteert anoniem aan de Raad van Bestuur over alle gemelde klachten met als doel de zorg verder te verbeteren. U kunt onze onafhankelijke klachtenbemiddelaar telefonisch of per mail bereiken:
Mariëlla Zwart. tel. 06 46 39 20 75 of klachten@beweging3.nl
Als u er niet uitkomt
Bent u niet tevreden over de bemiddeling of komt u er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Raad van Bestuur van Beweging 3.0. Zij laten de klacht onderzoeken en geven een schriftelijke reactie. Bent u niet tevreden over de uitspraak van de Raad van Bestuur? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Verpleging Verzorging en Geboortezorg. Daar zijn kosten aan verbonden. Meer informatie vindt u op hun website.
Klachtenregeling
Als u dit wenst, dan kunt u de klachtenregeling hier nalezen. Heeft u vragen of een klacht over een factuur? Neemt u dan contact op met het Klant Contact Centrum via 033 469 20 20.
Persvragen?
Wilt u als redactie of journalist meer weten over Beweging 3.0, wilt u een interview afnemen, meekijken en beeld- of geluidsopnames maken in een van onze zorginstellingen? Neem dan contact op met een van onze communicatiespecialisten. Meer informatie voor de pers
Artiesten
Bent u artiest en wilt u uw diensten aanbieden aan een van onze zorglocaties? Stuurt u dan een mail naar: artiesten@beweging3.nl.